#jestemzadbana – kampania jesień/zima 2021 (Vuokkoset x Jutro Medical x Pantalones)

Co to znaczy być zadbaną? Przez to wyrażenie najczęściej rozumiemy atrakcyjny wygląd i staranną pielęgnację, nienaganną sylwetkę wpisującą się w kanon urody, fryzurę prosto od fryzjera, efektowne paznokcie… ale przecież powinno kryć się pod tym o wiele więcej! W naszej nowej kampanii #jestemzadbana pochylamy się nad tym, co tak naprawdę powinno oznaczać dbanie o siebie

Do nowej kampanii na jesień i zimę 2021 zaprosiliśmy partnerów: znaną już naszym odbiorcom markę ciałopozytywną Pantalones, oferującą wysokiej jakości bieliznę z bawełny organicznej oraz nowoczesną przychodnię Jutro Medical, której celem jest umocnienie w powszechnej świadomości roli lekarzy pierwszego kontaktu w procesie diagnostycznym i profilaktyce zdrowotnej.

Jutro Medical

Pantalones

Celem kampanii #jestemzadbana ma być podkreślenie, że dbanie o siebie to przede wszystkim troska o zdrowie, samopoczucie i wszelkie aspekty życia wpływające na ogólny dobrostan – od czasu spędzanego z bliskimi aż po ruch i zdrowy styl odżywiania. Chcąc porozmawiać o tym z kobietami w całej Polsce, zaprosiliśmy do współpracy popularne i lubiane influencerki. O kampanii mówić będą Ania Maluje, Segritta, Zwierz popkulturalny, Harel oraz Anioł na resorach – w ramach akcji wybiorą się do przychodni Jutro Medical na badania profilaktyczne, otrzymają upominki od Pantalones, zapoznają się z podpaskami i wkładkami Vuokkoset z linii 100% Bio oraz wspólnie z czytelniczkami będą zastanawiać się, co oznacza dla nich bycie zadbaną. 

Ta kampania cieszy nas tym bardziej, że jest okazją do ponownego spotkania z markami i twórczyniami, z którymi mieliśmy już okazję współpracować przy wcześniejszych projektach. Ania Maluje i Zwierz popkulturalny brały udział w naszej ubiegłorocznej kampanii #siostrzeństwo, w ramach której opublikowały teksty („Miesiączka, czyli stres i wykluczenie w szkole” oraz „Krew nigdy nie była błękitna czyli jak filmy i seriale pokazują menstruację”) i materiały video (film na YT oraz 1., 2.3. film na TikToku), a z marką Pantalones zrealizowaliśmy już dwie akcje samplingowe. Pantalones było także partnerem Vuokkoset podczas ubiegłorocznej wysyłki zestawów upominkowych do prawie 30 polskich influencerek. W tym roku mamy podobny plan!

Zapraszamy do śledzenia publikacji na profilach influencerek na Instagramie oraz do udziału we współorganizowanych przez nie konkursach!